(044) 362-73-79
(099) 112-85-72
(068) 419-77-41
(063) 235-40-94
У вашому замовленні товарів на суму:
Ноти 0.00  грн.
Редагувати / оформити замовлення
Головна Послуги Контакти Про видавництво Новини Оплата і доставка

Категорії товарів

Фортепіано
Скрипка
Гітара
Бандура
Баян
Духові інструменти
Вокальна література
Хорова література
Книги
Учбова література
Ударні інструменти
Віолончель
Альт
Фольклор
Микола Леонтович
Партитури
CD audio




Новини

Категорія Книги

З історії вокально-виконавчих стилів

З історії вокально-виконавчих стилів

О. Г. Стахевич

2013 рік

176 стор.

Ціна:85грн.
Купити!

ЗМІСТ

ІСТОРІЯ ВОКАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА І НАУКА.................................................................................................................................................. 5

СПІВ І МОВЛЕННЯ ЯК ДЗЕРКАЛО АНТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ (на матеріалі літератури II тисячоліття до н.е. — IV ст. н.е.)................................ 10

Розділ 1 Архаїчний і еллінський, або класичний, період давньогрецької культури.................................................................................................12

   1.1. Епіка. Гомер........................................................................................................................................................................................................12

   1.2. Лірика..................................................................................................................................................................................................................19

   1.3. Аттична драма. Театр. Жанри трагедії і комедії ..............................................................................................................................................22

Розділ 2 Елліністичний період (кінець IV ст. — 30 рр. до н.е.) .................................................................................................................................31

   2.1. Греція .................................................................................................................................................................................................................31

   2.2.  Елліністично-римський період давньогрецької культури (кінець І ст. до н. е. — V ст. н. е.)........................................................................35

Розділ 3 Культура Давнього Риму (ІІІ–ІІ ст. до н.е.)...................................................................................................................................................37

   3.1. Римська література...........................................................................................................................................................................................37

   3.2. Персоналії римської драматургії .....................................................................................................................................................................40

Висновки......................................................................................................................................................................................................................44

Список літератури.......................................................................................................................................................................................................45

BEL CANTO І ВОКАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА НІМЕЧЧИНИ ХІХ СТ............................................................................................................ 49

   1. Вагнер і вокальне мистецтво в оперній культурі ХІХ ст. ..................................................................................................................................49

   2. Традиції Bel canto у німецькій вокальній школі XIX ст.......................................................................................................................................68

   3. Bel canto і акустичні теорії у німецькій вокальній школі XIX ст.........................................................................................................................74

Список літератури.......................................................................................................................................................................................................91

ПРИРОДНО-НАУКОВІ ТЕОРІЇ СОЛЬНОГО СПІВУ................................................................................................................................................. 93

Розділ 1 Сольний спів і хорове виконавство (проблеми вокального виховання) ..................................................................................................93

Розділ 2 Будова голосового апарату..........................................................................................................................................................................102

Розділ 3 Наукові концепції діяльності голосового апарату в співі ......................................................................................................................... 112

   3.1. Міоеластична і нейрохронаксична теорії як єдина концепція....................................................................................................................... 112

   3.2. Акустика і голосовий апарат ...........................................................................................................................................................................120

   3.3. Спів і вища нервова система: вчення І. М. Сєченова й І. П. Павлова..........................................................................................................131

Розділ 4 Теорія співацького голосу у вокальній педагогіці .....................................................................................................................................134

   4.1. Регістрова природа співацького голосу...........................................................................................................................................................135

   4.2. Акустика голосового апарату у вокально-педагогічній практиці...................................................................................................................141

Висновки......................................................................................................................................................................................................................150

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ (ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОГРАМИ)........................................................... 154

ГЛІНКА І BEL CANTO У ТВОРЧОСТІ Б. Р. ГМИРІ ................................................................................................................................................. 171

Список літератури.......................................................................................................................................................................................................179

Якщо у вас виникли питання по даному виданню, пишіть ( muzychnaukraina@yandex.ru) або телефонуйте:

(044) 362-73-79     (099) 112-85-72     (068) 419-77-41     (063) 235-40-94
Нотний магазин Як придбати ноти Ноти для фортепіано Ноти для скрипки Ноти для гітари Придбати ноти Контакти