(044) 362-73-79
(099) 112-85-72
(068) 419-77-41
(063) 235-40-94
У вашому замовленні товарів на суму:
Ноти 0.00  грн.
Редагувати / оформити замовлення
Головна Послуги Контакти Про видавництво Новини Оплата і доставка

Категорії товарів

Фортепіано
Скрипка
Гітара
Бандура
Баян
Духові інструменти
Вокальна література
Хорова література
Книги
Учбова література
Ударні інструменти
Віолончель
Альт
Фольклор
Микола Леонтович
Партитури
CD audio




Новини

Категорія Книги, Фольклор

Історичний синтаксис фольклору

Історичний синтаксис фольклору

А. І. Іваницький

2009 рік

404 стор.

Ціна:110грн.
Купити!
ЗМІСТ
 
Микола Жулинський. Автор та його книга 7
Вступ 15
 
ЧАСТИНА ПЕРША, ІСТОРІОГРАФІЧНА
 
Розділ перший. До джерел музичної форми. Сегментація
   Знакові одиниці мови. Термінологія 30
   Поняття музичного синтаксису. Термінологія 34
   Сегментація мелодії і проблема формалізації понять (XIX - початок XX століть) 36
   Стан поглядів на сегментацію у XX столітті 39
   Сегментація в кібернетичній етномузикології. 47
   Сегментація як фактор мислення 51
 
Розділ другий. Синтактика
   Метротектонічна теорія 58
   Теорія масштабно-синтактичних структур 61
   Синтаксична проблематика в музичній психології та музичній естетиці 66
   Дискусійні спроби виявити в зародженні мистецтва пріоритет одного виду комунікації 74
   Погляди Філарета Колесси на становлення пісенної форми 80
   Синтаксис в кібернетичній етномузикології 87
 
Розділ третій. Час у фольклорі
   Періодизація та хронологізація 90
   Формаційний критерій датування пісенних форм 93
   Стильова типізація в ролі хронологічного фактору 96
   Позиції Феодосія Рубцова та Володимира Гошовського 102
   Концепція Климента Квітки  110
   Проблеми та перспективи 112
 
ЧАСТИНА ДРУГА, ТЕОРЕТИЧНА
 
Розділ четвертий. Мислення
   Єдність ментальної діяльності 114
   Акселерація історичного процесу 115
   Опредмечення діяльності мислі. Нижній палеоліт 121
   Еволюція мислення, його стадії та різновиди 129
   Логічні фігури 136
   Унаочнення розумових операцій в первісному образотворчому мистецтві 145
 
Розділ м’ятий. Мова
   Погляди на стосунки мислення й мови 151
   Теорії походження мови 156
   Структурні типи речень 165
   Формування сурядності 173
   Формування підрядності 176
   Судження. Силогізм 178
   Синтагматика 183
 
Розділ шостий. Музика
   Початок музики 191
   Біля джерел виразовості й ладу 196
   Мелодико-інтонаційний синкретизм 200
   Модальність і наспів 211
   Логічні основи музики 223
   Періодичність 237
   Паратаксис 245
   Гіпотаксис   254
 
ЧАСТИНА ТРЕТЯ, АНАЛІТИЧНА
 
Нарис перший. Витоки ладового мислення
   Великосекундова змінність 270
   Міжстрофова Респонсорність 280
   Плагльність  284
 
Нарис другий. Генезис двох типів ладкань 288
   Ладкання-1 289
   Ладкання-2 294
 
Нарис третій. Типологія купальської пісні “Гей, око Лада” 302
 
Нарис четвертий. Форма російської протяжної пісні 316
 
Нарис п’ятий. Синтаксис фольклорних текстів 325
 
Нарис шостий. Поетичний паралелізм з погляду еволюції мислення та музики 335
 
Нарис сьомий. Езотеризм обрядових наспівів 344
 
Нарис восьмий. Ритмоструктурна типологія: генетичні підстави 365
 
Предметно-тематичний покажчик 382
 
Іменний покажчик 388
 
Резюме 393
 
Summary 399

Якщо у вас виникли питання по даному виданню, пишіть ( muzychnaukraina@yandex.ru) або телефонуйте:

(044) 362-73-79     (099) 112-85-72     (068) 419-77-41     (063) 235-40-94
Нотний магазин Як придбати ноти Ноти для фортепіано Ноти для скрипки Ноти для гітари Придбати ноти Контакти