ЗМІСТ
Пояснювальна записка.................................................................................3
Нотне письмо. Назви октав..........................................................................8
Метр. Розмір. Ритм.......................................................................................9
Прості розміри. Групування у простих розмірах.......................................10
Складні та змішані розміри........................................................................10
Ритмічні групи: тріоль, синкопа, пунктирний ритм...................................10
Лад. Мажор. Види мажору. Мінор. Види мінору.......................................12
Лади народної музики................................................................................14
Ладова альтерація......................................................................................15
Хроматична гама........................................................................................16
Квінтове коло тональностей. паралельні, одноіменні
та енгармонічно рівні тональності.............................................................17
Інтервали.....................................................................................................19
Інтервали на ступенях ладу........................................................................21
Тритони........................................................................................................24
Характерні інтервали..................................................................................25
Розв'язування збільшених та зменшених інтервалів
від звуку в можливі тональності................................................................26
Акорди. Класифікація акордів. Види тризвуків........................................26
Тризвуки на ступенях ладу........................................................................27
Головні тризвуки ладу з оберненнями......................................................28
Збільшені та зменшені тризвуки в ладу з розв'язанням..........................29
Септакорди.................................................................................................30
Домінантовий септакорд............................................................................31
Ввідні септакорди.......................................................................................32
Септакорд ІІ ступеня..................................................................................33
Розв'язування акордів від звука в можливі тональності..........................35
Неакордові звуки. Прохідні та допоміжні..................................................35
Відхилення. Модуляція..............................................................................36
Транспозиція...............................................................................................36
Секвенція....................................................................................................37
Динаміка. Темпи.........................................................................................38
Музичний синтаксис...................................................................................39
Деякі італійські позначення характеру виконання...................................40
Список літератури......................................................................................41